Billigere at anskaffe. Brugere får adgang til et moderne og professionelt værktøj der tidligere ofte var for dyrt for mindre og mellemstore virksomheder.
Enkel implementering
Enkelt at implementere, med nemt brugerinterface vs. moduler som ofte er konsulent-tunge og kræver løbende opdateringer og installationer.
Frie opdateringer
Ingen driftomkostninger til hardware og software eller interne IT ressourcer til drift og vedligeholdelse. Navidoc Workflow opdateres automatisk.
Tilgængelighed
Tilgængeligt overalt, eftersom VPN ikke er påkrævet men stadigvæk meget sikker. Brugere kan arbejde fra alle devices blot der er internet.
NaviDoc Workflow
I skyen, og på farten
Navidoc Workflow gør det muligt at tilgå alle services fra alle enheder, så længe du har internet. Dette gør jeres hverdag i virksomheden mere fleksibel, og tillader dokumenter en hurtigere process, der kræver mindre tid.
Få styr på virksomhedens medarbejderudlæg og rejser. Få rejseafregning og udlægbilag i skyen, hvor medarbejdere kan uploade deres udlæg på farten via vores app.
Workflow Time
Nem og enkel tidsregistrerings app til projektstyring for konsulenter. Time har funktioner der bl.a. tager hensyn til overarbejde, feriestyring, og kommer med sin egen app til mobil og tablet.
Workflow Mileage
Kilometerregistrering – Registrér kørslen via Navidoc Milage App’en! App’en beregner antal kørte kilomerter og overfører det til Navidoc Expense for samlet overblik.
Workflow Banking
Lav automatiske betalinger til virksomhedens netbank. Betalingsmodulet giver mulighed for at betale kreditorbetalinger.
Workflow Contract
Med Navidoc Contract kan virksomheden effektivt arkivere og dele kontrakter og aftaler internt i virksomheden.
Gateway
Reducer den tid, du bruger på at sende dine fakturaer! Kan sendes som EAN eller PDF fakturaer pr. mail.
NaviDoc Workflow
Alt samlet et sted
Det er muligt at give alle i virksomheden adgang til systemet, og dertil at opdele brugere med specifikke adgangsrettigheder. Dette gør det muligt at få et tilpasset overblik til den enkelte medarbejder, og sikre den enkelte medarbejder får en tilpasset adgang til dokumenter virksomheden modtager udefra eller internt.